h1

Film på Sputnik

23. oktober 2006

Jeg vidste godt, at TV2s internetkanal tilbød lejefilm on-demand, men jeg troede udvalget kun var meget lille. Det viser sig, at det i hvert fald er mange gange større end udvalget ved både DK Benzin og Statoil i Toftlund til sammen, som ellers har været min eneste adgang til film ud over biblioteket og Digitarian i den periode, jeg abbonnerede på det. Jeg har allerede fundet flere titler, jeg ellers ikke umiddelbart har kunnet finde. Tjek det ud.

TV2 Sputnik

Skriv et svar

