h1

Bullshit! Bullshit!

28. november 2006

Penn and Teller er et par tryllekunstnere, der i deres underholdende program Bullshit udfordrer og debunker myter og overtro. De er sjove og lægger ikke fingre imellem, når de fortæller sandheden. Jeg sorterede i forvejen ikke mit affald, men jeg har lige set P+T finde ud af, at genbrug i virkeligheden er dyrere og værre for miljøet, end det er blot at bruge nye ressourcer fra naturen:

Haha, jeg griner stadig af de to godtroende amerikanere, der vil sortere deres affald i 10-15 forskellige kasser. Autoritetstroen kender åbenbart ingen grænser.

Der er mange andre af deres udsendelser på Google Video, men fra en libertariansk synsvinkel glæder jeg mig især til at se Bullshit! War on Drugs:

Samt Bullshit! Environmental Hysteria:

Skriv et svar

