h1

Forenede Eder

13. december 2006

Velkommen til Malthe Månebarn Busk i blogosfæren. Han vil skrive yderst tiltrængte indlæg om kapitalismens udbyttelse. Velkomstindlægget:

“Mit navn er Malthe Månebarn Busk, og jeg har startet denne blog som modvægt til de mange højreorienterede blogs, der huserer på internettet. Danmark er blevet både mere ulige og usolidarisk under Anders Fjogh, og det er på tide at gøre modstand.

Til dagligt har jeg min gang på det Humanistiske Fakultet ved Københavns Universitet, hvor jeg studerer Tibetologi med Postfeministisk Medieæstetik som sidefag. Jeg har desuden et studiejob på DR’s licenskontor.

Politisk ligger jeg nogenlunde i midten, og har altid stemt på Enhedslisten (på nær ét år, hvor jeg som offer for ekstrem højreorienteret propaganda kom til at stemme på Socialdemokratiet).

Min fritid bruger jeg enten på bloggen her eller på min novellesamling, der indtil videre har arbejdstitlen “Celcius 9-11″. Bogen vil følge en række mennesker og give os deres unikke oplevelser den 11. september 2001, hvor den amerikanske regering, i samarbejde med Israel, angreb World Trade Center med Cruise missiler, der ved hjælp af hologram-teknologi var blevet forklædt som passagerfly.”

Forenede Eder

One comment

  1. :> Glæder mig meget til at høre malthe månebarns skriblerier, dette må uomtvisteligt værre det yperste blandt venstrefløjens skribenter!



Skriv et svar

