h1

Jeg blev lagt i håndjern

24. juli 2007

180Grader interviewede mig om en ubehagelig oplevelse i Sunny Beach, Bulgarien. Heldigvis havde jeg penge på mig. Jeg tør ikke tænke på, hvad der sker for den næste, som de fanger, hvis pung måske er tom.

Noget andet forrykt var, at samtlige gæster på vores hotel ikke fik deres fulde depositum tilbage. Vi kom kun til at slippe 20 kr. af vores depositum for en kop, der aldrig havde været der, men samtlige gæster på hotellet fik ikke deres fulde depositum tilbage. 5 veninder vi havde måtte slippe 100 kroner for en fjernbetjening, der aldrig havde været der – der skulle nemlig være 3 fjernbetjeninger til 2 fjernsyn. Rekorden var et kuld drenge, der måtte af med omkring 2.000 kr. Vi talte med guiderne om det, og de sagde bare, at de var klar over problemet, og at sådan var det hver gang.

Men ellers var det da en rigtig sjov ferie! Guiderne forstod sq at holde fester. Men hvis jeg skal på sådan en tur igen, bliver det nok ikke til korrupte mafia-dominerede Sunny Beach.

Skriv et svar

